söndag, december 13, 2009

This weekend..

Är hos Mikael i Sandared nu men har med mig min egen dator:P för är man en duktig tjej kan man båda plugga och vara hos pojkvännen samtidigt;)

Helgen har varit galet mycket och knappt en ledig stund hemma, har inte ätit hemma sen i torsdagskväll:p I fredags var på Mikaels företags julfest på Styrsö i den göteborgska skärgården, och igår var det invigning för de nya på högskolan. Jag ska inte nämna nåt men det var blött och kallt för dom efteråt iaf;)

Imorn och hela nästa vecka ska jag jobba från 15:05-24:00, det blir nog lite jobbigt men det är bara en vecka så det fixar nog sig ändå... har hört att det går snabbt att jobba den tiden och det är bara fem dagar det handlar om ändå så det fixar väl jag :)

  Imorn blir det nog mat hos föräldrarna oxå, kan va gött att slippa laga mat... 
 

Inga kommentarer: