måndag, december 07, 2009

Trött och klagande...

Sitter och kollar på tv, har haft en trög dag, har lite ont i magen men det bättrar sig.. Håller på att zappa, och kom över tv4. Det är visst förkväll såg jag när jag kollade upp det på datan. Dom höll visst på att intervjua Elin Kling, hennes stil verkar bara gå utför. Hon såg fan ut som en crackhora idag, massor av smink hade hon och anorektiskt har hon visst också blivit. Såg i Metro idag att hon visst ska vara med i Let's Dance också, varför? Hon kommer ju svimma efter tre sekunder ju.
   Och nu var det nån tönt som var lika röd som en tomat, och klädde sig visst i femtiotals stil... Va spännande! Det är ju verkligen revolutionerande!!!!

Nej... nu känner jag mig lite väl kritisk, men är uttråkad så jag har rätt att vara det...


I veckan så ska det tvättas, och sen blir det julfest på fredag och sen Depominvigning på lördag, får se hur man orkar med allt...


Nu ska jag nog äta lite popcorn inte så nyttigt men jag förtjänar det för jag tränade igår så då har jag faktiskt rätt till det!


Jag för nåt år sen, verkar inte kunna ta några bra bilder nuförtiden.. Dom blir inget bra:(

xoxo

Inga kommentarer: