söndag, december 27, 2009

Jul, mys, jobb, nyår..

sitter och börjar få lite små-ångest.. ska upp om ca 6 timmar och har en stoor hög disk att ta hand om först. Jag fastnade vid datan i typ tre timmar, spelade Settlers VI. Men slutade när jag fastnade :( nu i veckan blir det jobb iaf imorn (06:20-15:15), sen vet jag inte, kanske blir en nyårsfest/middag hemma hos oss... som en sista fest innan vi lämnar Norrby bakom oss:)

Jaja, vi får väl se hur det blir i veckan... Det är bara att höra av sig om det är nån som är sugen på fest:)


Julen och helgen har varit mysig, har spenderat majoriteten av tiden hos föräldrarna eller hos mikael. Känns knappt som om jag har varit hemma något alls. Men jag har haft kul och gjort det jag tyckt om, ett ganska skönt "lov" om man nu kan säga så. En vecka fick jag iaf:) Men nu vet jag ingenting om hur det blir med jobb i framtiden. Men om ca 3 veckor så flyttar jag :) jag längtar så från att komma bort från Norrby. Hela helgen så har entren i vårat hus varit nersprutat med ketchup, om de inte kommer och gör rent det imorn så kommer jag bli rejält förbannad!


Nej, nu måste jag gå och diska klart mina saker i köket..

Inga kommentarer: