söndag, december 13, 2009

Plugglisiss!




igår var det som sagt vad depom invigning, och efteråt drog vi till den årliga julfesten på gustavs studenthem.  galen kväll var det iaf:)



Jag ska ju börja plugga till våren igen så det börjar bli dags att komma in i det igen, jag har glömt av hur mycket jag saknat studentlivet nu när jag har varit borta från det lite.. Har typ glömt av hur det är att inte var helt slut när man kommer hem på eftermiddagen som det är nu...

Imorn har jag även tänkt att gå och låna en bok i biblioteket, som det är litsem på i januari. Visst är jag duktig som börjar tänka på det nu?

Men jag har faktiskt ett motiv med det, jag kom på att ungefär vid den tiden så kommer jag att flytta till min nya lägenhet på byttorp:) så då kan man väl säga att jag kommer ha mycket att göra som det är då... behöver ha pressen till ett litesem oxå..

Inga kommentarer: