söndag, november 29, 2009

Duktiga Malin :P

Denna helg anser jag mig varit ganska duktig och har fått ganska mycket uträttat. Jag har jobbat i sex timmar i lördags vilket var ganska skönt att inte jobba 8 timmar som jag skulle gjort från början. Men som sagt vad så större delen av helgen spenderats med Mikael vilket jag känner mg nöjd med, det är jobbigt att hinna med i veckan med jobb och så.. :(  Idag har jag även hunnit med att var hos Marie och kollade till hennes söta katter Gogo och Tuffsan :) Sen efter det bar det av till träning på Friskis där jag var på ett medel pass. Lite jobbigt men det var det värt, men jag kan säga att det kändes efteråt. Det var till och med jobbigt att hålla uppe mobiltelefonen:P  Sen en dusch och laga lite mat till jobbet.
Nu ska jag snart lägga mig och försöka få lite sömn innan kvart över fem imorn när jag ska upp(det är inte lätt att börja  06:20 på morgonen inte).




Och lite gamla bilder från typ ett år sen. Enjoy!


Värsta uppdateringen eller hur? Kände att det behövdes efter ett så pass långt uppehåll, har inte haft tid eller vilja till att blogga men ska försöka bättra mig.. :D

Inga kommentarer: